martes, 1 de enero de 2008

012- EL RECORD DEL MEU AVI




El dia 21 de Desembre del 2007 a la tarda va morir el meu avi: Felix Flores Raboso a l'edat de 86 anys.

Avi, t'estimo molt i sempre recordaré les petites cosetes que feiem tots junts:

1- Els jocs que feies amb les dents postisses i que sempre volíem que repetissis per què ens feia molt de riure.


2- El dia que ens vam perdre donant un volt pels camps i horts. Vam arribar molt tard a casa i ens vas demanar que no diguessim res a casa per què fós el nostre secret. I així ha sigut fins avui.


3- Com cada dia llegies la revista de "EL PRONTO" amb les teves ulleres i assegut al teu sofà.
4- Com ens explicaves anècdotes de quan el pare era petit o quan les tietes eren petites.
5- Com ens explicaves el teu passat i els teus records de quan eres petit i molt de tant en tant alguna història sobre la guerra... que no t'agradava recordar.
6- Les teves manies amb el jocs i les bones maneres de les senyoretes.


7- El dia que al llit em vas dir que ja estaves llest per marxar però que encara no era la teva hora (i d'això ja fa quasi 4 anys)
8- El dia que vam anar a passejar i m'explicaves l'evolució de les cases noves.
9- Com t'agradava jugar amb el teu bisnet i la de petons que li vas fer cada dia a distància.


10-La teva vitalitat fins al final dels teus dies. NO volies marxar però ja no vas poder aguantar més.



Avi per això i molt més et tindré al cor... jo i tota la família.
Estiguis on estiguis, em vegis des d'on em vegis... T'ESTIMO MOLT


Sé que el teu desig més gran era poder morir al costat de la teva dona. La vostra si que ha sigut una història d'amor de les que fan època.


No has pogut complir el teu somni en vida però estic segura que ara mateix estàs fent companyia a l'àvia fins que podeu reunir-vos de nou una altra vegada.